Läslist i ögonhöjd

När man som jag lätt får ont i kroppen, måste man vara extra listig…

För att kunna variera kropps-hållning när jag pluggar, har jag satt upp en läs-list…

”Eeh, vad pratar hon om?”

Jag har målat ett par träbitar i en glad färg, satt ihop dem och fäst dem i bokhyllan. De sitter på en hylla, så eventuell bok hamnar i ansiktshöjd. Då kan jag stå med rak rygg och läsa utan att hålla i boken. Det var väl listigt?!

Upptäckte idag att det även funkar till datorn, när jag pluggar (eller nöjessurfar på youtube och lär mig rita). 😄

20130923-141505.jpg

Kommentera

Twitter

