Sjukgunga

Det rinner om näsan, halsen svider och nån har pressat in en massa varm bomull i mitt huvud. Hårdast stoppad bomull är det i bihålorna… 👎

Nu skiner ju solen, så jag tänkte att man kan lika gärna vara sjuk ute som inne. Sagt och gjort… på med varma kläder, ut i gungan!

Ganska snabbt fick jag sällskap. Boy var redan ute, men Bella kom oxå ut och hoppade upp i knät. Hon byter plats ibland… ömsom ligger Bella i mitt knä och myser och ömsom uppe på tuttarna. Det värmer mina luftrör gott! 👍

20130828-140424.jpg

20130828-140432.jpg

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. shadaim12
    Aug 29, 2013 @ 09:08:38

    krya på dig

    Svara

Kommentera

Twitter

