Vårvädring utom handleder

Idag öppnade jag sovrums-fönstret för att skaka småtextilier och vädra sängkläderna.
Då såg jag att älsklingen hängt tvätten med arbetskläder ute! 🙂 Så vårigt det ser ut!

20130417-090724.jpg

Jag njuter av solskenet, och klär mig i ljusare kläder än på vintern. Mina underarmar gillar dock inte vårvindarna. För att hålla dem skyddade, brukar jag ha avklippta strumpor. Insåg idag att alla såna var svarta, jag vill ha ljusa ju…
Ett par vita strumpor med lite trevliga luddrandspolisonger fick rycka in.

20130417-091110.jpg
Så här blev det:

20130417-091203.jpg

Kommentera

Twitter

