Älskade mamma!

Varför väntar man ofta tills begravningen innan man berättar hur bra en människa var?

Då säger folk att de beundrat, älskat eller varit stolta över personen.

Jag har bestämt mig för att inte vänta!

Redan nu i helgen ska jag börja med min älskade mamma. Hon kommer hit på fredag och ska vara ett tag.

Jag tänker se henne i ögonen, säga hur tacksam jag är för allt hon gjort och kommer att göra för mig.
Jag ska säga att hon är en fantastisk mamma, och att hon är beundransvärd som person.
Jag ska berätta hur bra jag trivs i hennes sällskap och hur enormt mycket jag älskar henne!

Jag önskar jag kunde ge henne allt hon önskar, men jag kan inte det. En sak har jag iofs redan givit henne… hennes största önskan om mitt liv är att jag ska vara lycklig, och det är jag.

– Det är till stor del din förtjänst mamma! Du byggde upp mitt självförtroende och min självkänsla när jag var liten. Sen gjorde du det igen när en viss person hade brutit ner mig.

Tack älskade mamma för att du är just den du är!

Jag hoppas vi får många år till, innan någon av oss begravs!
JAG ÄLSKAR DIG, MAMMA!

20130227-195923.jpg

Kommentera

Twitter

