Kanin-mobil

När jag har värkikroppendagar, är bästa boten ett gott skratt.
Orkar jag inte det så funkar ett leende eller sju ganska bra.

Idag har jag smort värsta värkstället med Tigerbalsam, lindat med varm halsduk och lagt mig under täcket. För att inte få tråkigt eller tycka synd om mig själv, så leker jag lite.

Igår köpte jag ett kul mobilskal för 20:-, nu modifierar jag det:o)
Bredvid sängen hänger en bonad jag köpte åt älsklingen för några år sen, den ger mig alltid ett leende.

Här ser ni bonaden och i förgrunden är nymålade mobilskalet som ger mig flera leenden!:o)

20130224-074619.jpg

Kommentera

Twitter

