Solig soff-söndag

Idag har älsklingen och jag handlat lite mat i stan. Innan dess gick vi rejäl solskens-promenad vid strömmen.

Det var fantastiskt vackert och jag blev som när jag var liten…
”Titta vilket knotigt träd! Det där ser ut som en gumma! Änderna är så fina! Det där roliga trädet har vuxit ihop med sin egen gren! Undrar hur länge sen den här tallen kom hit som ett frö…”

Vi såg fina hundar och glada människor.
Jag skänkte bort några av mina leenden, jag har ju ändå så många.

Trots kylan så frös vi inte, ordentligt med kläder gör susen!:o)

Nu är vi hemkomna och min arma kropp är helt slut. Så nu myser jag i soffan med de andra tjejerna i familjen, medans pojkarna är i köket.
Älsklingen gör flygande Jacob, och Boy fångar nedsläpp.

Älsklingen är underbar!

Så här ser mina medsoffisar ut:

20130203-131750.jpg

Kommentera

Twitter

