Sångkarriär på is

Inser att min karriär som taktklappande, maracasspelande och barnsångrörelseutövande sångerska måste läggas på is.

Inleder nu en värknatt…

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kate
    Jan 26, 2013 @ 12:37:18

    Jag kan sjunga för dig Leena 🙂

    Svara

    • leenamn
      Jan 26, 2013 @ 22:48:18

      Åh, trots mitt teflonminne har jag inte glömt… jag var deppig, vi gick genom Vasastan och du sjöng ”Jesus loves me” så det ekade mellan husen. Du lät som Whitney Houston. Saknar din ljuva stämma, Kate!

      Svara

Kommentera

Twitter

