Jag, en gymnasist

Japp, idag börjar jag gymnasiet. 📚
Det är snart 25 år sen jag tog studenten på ”4-årig teknisk linje”, nu börjar jag på ”Barn och fritid”. 😄

Förra terminen tog jag två distanskurser på MoA Lärcentrum i Norrköping. De har gymnasium för vuxna, med intressanta kurser jag inte hittade på universitetet.
Väldans trivsamt ställe med skön stämning och mysiga lokaler.

Igår var jag på uppropet, verkar vara trevliga ungdomar som ska gå.

Hmm… skulle vilja, men klarar min fibrokropp av klassrumssittande?

Återstår att se, idag börjar jag! 😃

Kommentera

Twitter

