Bellas hängmatta

Vår katt Bella vill väldans gärna ligga i min famn, särskilt när jag använder datorn.
Däremot tycker hon inte om att kliva på nätet i min häng-gunga. När jag sitter där ställer hon sig därför ovanpå tuttarna, med påföljden att jag inte ser något och får ansiktet fullt av katthår.
Där trampar hon omkring ända tills jag håller upp armarna och då lägger hon sig i min famn.
Nu är jag ju inte så bra på att knappa på datorn samtidigt som jag håller en stor tung katt. Därför kör jag nu med sjal, som Bella får ligga i.
Då kan hon hänga på min mage och mina händer är ändå fria om jag vill.
För det är ju mysigt att ha henne nära, om än inte i ansiktet.
Så här ser det ut när Bella ligger i sin hängmatta när jag sitter i min häng-gunga:

20121014-140805.jpg

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

