Semester-utsövd

I början på veckan jobbade älsklingen i Stockholm, och sov över där två nätter. 😔 Saknade honom…

Igår kom älsklingen hem från jobbet och berättade en överraskning… han har semester! 😃

Egentligen skulle han jobbat en vecka till. Chefen hade dock sagt att det var stiltje med jobb nu och tvärtom om några veckor, så det passade bra om han tog semestern lite tidigare.

Vilken underbar överraskning! 😃

Vi brukar viga fredagskvällarna åt att umgås och koppla av ihop, men igår blev det ännu roligare. Vi pratade om allt möjligt, han lekte med hundarna medan jag pysslade med uteblommorna och vi var jätteglada trots regnet. 😄

Det som gör mig mest förvånad, är att jag för första gången på jäääättelänge vaknade utsövd nu vid halv sju på morgonen! Minns inte när det hände sist…

Tack gode Gud, för min underbare make! ❤❤❤
Inte bara är jag lycklig med honom, dessutom mår kroppen bättre när han är hemma!

Kommentera

Twitter

