Bebis-ren

Nu är undertecknad lika ren som en bebis på BB!
Descutan från topp till tå, två gånger.
Kan förresten berätta, för er som inte vet, Descutan smakar blä!

Anledningen till detta skrubbande och bakteriedödande, är morgondagens Linköpings-aktivitet. I vanliga fall åker jag till min kära fd bostadsort för att studera, men så här ren måste inte studenter vara. Istället ska jag operera karpaltunneln på vänster hand.
Högern fixade de för ett par år sen, det var bökigt för en högerhänt jänta. Särskilt på toa! Inte blev det lättare för att jag pluggade teckenspråk och ville anteckna på lektionerna! Tack och lov för de gulliga klasskompisarna, som hjälpte och stöttade mig!
Ååh, vilket längt jag fick efter klassen!

Nähä, man kanske skulle göra kväller. Upp tidigt imorgon och skrubba två varv med baskelusk-mordvapnet igen.

Bebis-ren Leena i rena sängkläder, skickar er en Sovgottkram!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Rose-Marie
    Mar 01, 2012 @ 22:19:25

    Lycka till med operationen vännen.Hoppas det inte blir för lång rehab efteråt. KRAAM 🙂

    Svara

  2. Stefan Svensson
    Mar 01, 2012 @ 23:06:55

    Ber för att din operation ska gå bra.
    KRAM

    Svara

  3. Eva
    Mar 02, 2012 @ 14:10:12

    Men Leena då, du ska ju inte ha det i munnen 😉
    Lycka till med Linköpingsbesöket! Hoppas du är rörlig fortfort!
    Kram

    Svara

Kommentera

Twitter

