Till MU

Älsklingen och jag är på väg till våra kära vänner MU.
Micke är den duktiga keramigern migust, och Ulle lät mig vara med i hennes radioprogram och inspirerade mig till att blogga med sin blogg Vattenslangen. De vet båda hur det är att ha krämpor, så vi behöver inte förklara oss eller låtsas orka. De är så rara och omtänksamma!
Ska bli kul att prata teckenspråk och diskutera Mickes nya konstverk som jag får bidra till!
Saknar radion men hinner inte nu när jag pluggar så mycket…

20120107-135319.jpg

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ulrika
    Jan 08, 2012 @ 15:09:35

    Ja det var till oss de kom. Glad och tacksam. De är fina de där Leena o Peå. *ler*

    Svara

Kommentera

Twitter

