Studieflyktspysselbakning

Vaknade tidigt pga ryggont. Lika bra att göra nåt nyttigt!
Upp och äta frukost, sen plugga stenhårt och skriva de fyra exuppgifterna….
Eeh, ni som känner mig gick inte på det va?
Jag vaknade visserligen tidigt, sen frukost… men efter det har jag:
Hämtat tidningen, postat en film till en kurskamrat, rastat ena hunden, kokat chokladkola

20120105-103302.jpg
tömt diskmaskinen, rensat silen på densamma, laddat upp bilder till dropbox, flätat skosnören och trätt i vinterkängorna

20120105-103416.jpg
samt rengjort och impregnerat dem. Nu bloggar jag om det… ska det gå så långt att jag börjar städa oxå?
Näe, så desperat är jag inte, går nog upp till plusselrummet och börjar skriva.

Kan förresten tipsa om smarriga kolan, men gör som Flateböskan föreslår… gör kultestet, tiden kan variera rejält beroende på kastrull och hur hårt det kokar.

Kram Leena

Kommentera

Twitter

