Effektiv!?

Fick en spark i baken av Angelica, så jag kunde komma igång med exuppgifts-skrivande…

Japp, kan nu konstatera att jag varit effektiv i 2,5 h!

Med vad…

Jo, jag har gjort bilmärken till alla i närgruppen. Sista träffen för året är ikväll, och jag vill ge dem något.

Det ska påminna dem om Guds kärlek och beskydd. Så i ena änden sitter en knapp som symboliserar Guds rustning som vi kan klä på oss. I andra änden hänger ett hjärta… japp, den påminner om Kärleken. Mitt på är det ett hjärta och fotspår, som i dikten fotspår i sanden. Jesus bär oss när vi inte orkar gå själva.

Vadå ena änden, tänker ni…

Jo, det är ett Leeniskt bokmärke, det ser m.a.o inte ut som något annat bokmärke! 🙂

Återkommer med bild.

Jag har även rengjort filtret i diskmaskinen och kört igång en omgång.

Bra, blev mycket gjort… men vänta…
jag skulle ju skriva exuppgift…. eeh, gör det sen!
😉

Kommentera

Twitter

