Filmskapande

Tjohej, vad skoj det är med film! 🙂

Precis vad jag behövde nu, lite peppande aktiviteter för att mota vinterdeppen i grind!

Nu gäller det att hinna klart innan kursens deadline…

Petra och Elena och jag brainstormade igår så det stod härliga till. Skönt att ingen tar illa upp när någon av oss blir ivrig, höjer rösten och avbryter. Stackars Petra hann iofs knappt prata när Elena och jag kacklade som mest, men hon hann säga sin mening ändå. Hoppas jag…. Skickligt!

Storyboard, lokal, skådis      –   check

Ljus, rekvisita, skarvsladd   –   ta med

Musik, ljudeffekter                   –  tagit fram förslag

Vad har jag glömt?

Återstår att se… nu hopp in i duschen!

Kram Leena

Kommentera

Twitter

